Facebook Linkedin Instagram

#nuovinky

Blog nielen o digitálnom marketingu od nuovo.digital
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Kontakt
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Menu
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Nuovo_ako ziskat klientov

7 spôsobov, ako získať klientov pre malú spoločnosť

Digitálny marketing
•
4 augusta, 2020
•
Katarína Kratková
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Rozhodli ste sa splniť svoj sen a rozbehli ste svoju spoločnosť. Je to náročné a vzrušujúce zároveň. Často si pokladáte otázku, ako získať pozornosť a presvedčiť ľudí, aby si vaše služby a produkty kúpili.

Pokiaľ nemáte správnu predajnú a marketingovú stratégiu, tak je ťažké uspieť. Veľké percento malých spoločností v prvom roku podnikania zlyhá. Aby sa to nestalo aj vám,  potrebujete overenú stratégiu, aby vaša malá spoločnosť prežila a prosperovala.

V tomto článku nájdete 7 spôsobov, ktoré môžu vášmu podnikaniu pomôcť. Nie je dôležité s čím podnikáte, potrebujete marketing, aby ste upútali návštevníkov a získali ich dôveru. Cieľom je, aby vaši zákazníci nakupovali u vás opakovane.

1. Zamerajte sa na existujúcich zákazníkov

Získať nových klientov je náročnejšie, ako znovu presvedčiť existujúceho spokojného zákazníka. Podľa prieskumu až 44% malých podnikateľov hovorí, že vracajúci sa zákazníci sú druhým najdôležitejším zdrojom príjmov.

Významným zdrojom dát je váš CRM systém a zoznam odoberateľov vášho Newslettera. Prejdite si tieto dáta a začnite komunikáciu so zákazníkmi, ktorý u vás už dlhšiu dobu nenakupovali. Môžete využiť telefonickú komunikáciu, priamu emailovú komunikáciu, alebo platenú online reklamu.

Správa môže začínať napríklad „Ahoj [meno klienta], dlho sme o tebe nepočuli a veľmi nám chýbaš.“ Ďalej môže nasledovať personalizovaná ponuka, ktorá vychádza s predošlých nákupných preferencii klienta.

Môžete používať online analytické nástroje, ktoré dokážu identifikovať zákazníkov s vysokým potenciálom budúceho nákupu. Na základe dát z týchto nástrojov môžete prispôsobiť svoju správu a získať zákazníkov späť.

2. Používajte online adresáre

Online adresáre, ako napríklad Google moja firma môžu pomôcť malým podnikom získať výhodu oproti konkurencii pri online vyhľadávaní. Ak máte lokálnu kamennú prevádzku, tak Google moja firma môže pomôcť zvýšiť návštevnosť vašej prevádzky.

3. Zamerajte sa na získavanie referencii

Súčasný zákazníci, hlavne vo vekovej kategórii 25 – 40 rokov (mileniáli), veria viac odporúčaniam svojich priateľov, ako tradičnej forme reklamy. Referencie a informácie o produktoch a službách získavajú vo vyhľadávačoch, na sociálnych sieťach a v komunikácii so svojimi priateľmi.

Vaši verní zákazníci vám môžu pomôcť s najťažšou prácou, a to so získavaním referencií. Musíte ich len správne motivovať a ponúknuť im rôzne zľavy a výhody za predaj, ktorý  pochádza z ich referencie. Používajte marketingové nástroje na získavanie referencii.

4. Ponúkajte zľavy a akcie

Nových zákazníkova môžete prilákať rôznymi úvodnými špeciálnymi ponukami. Môžete ponúknuť napríklad bezplatnú dopravu, rôzne výhodné balíčky produktov, alebo bezplatné darčekové balenie. Toto môže byť impulzom, aby ste odlákali zákazníka od konkurencie, alebo presvedčili váhajúcich zákazníkov.

Na tieto akcie môžete potenciálnych zákazníkov upozorniť emailovou správou, notifikáciou v mobilnej aplikácii, alebo SMS správou pomocou nástrojov na SMS marketing.

5. Ukazujte svoju odbornosť prostredníctvom obsahu

Ak chcete konkurovať už zabehnutým značkám, musíte ukázať zákazníkom svoju odbornosť a inovatívny pohľad na problematiku. Môžete tvoriť rôzne výukové videá a rady, ktoré pomôžu vašim klientom. Blogy, časopisy a e-knihy môžu byť dobrým zdrojom potenciálnych zákazníkov.

6. Zúčastňujte sa na podujatiach z vášho odvetvia

Ako malá spoločnosť, potrebujete budovať svoju sieť kontaktov, preto je potrebné zúčastňovať sa rôznych podujatí vo vašom odvetví. Konferencie môžu byť skvelým príkladom. Môžete sa zúčastniť napríklad ako prezentujúci, alebo sa dohodnúť s organizátorom na postavení reklamného kiosku v priestoroch konferencie.

V súčasnej dobe, ktorá nepraje hromadným podujatiam sa môžete zapojiť do konferencií organizovaných online, alebo môžete investovať do zorganizovania vlastnej online konferencie, školenia, alebo inej online udalosti a osloviť odborníkov, ktorý by sa mohli zapojiť. Vybudovanie vlastnej online udalosti so všetkými funkcionalitami je už finančne náročnejšie.

7. Spolupracujte s inými značkami, s ktorými zdieľate zákazníkov

Rozbehnite kooperáciu so značkami, s ktorými sa môžete navzájom dopĺňať a nie ste priamou konkurenciou. Spojením môžete benefitovať a podieľať sa spoločne na nákladoch na marketing.

Napríklad ak vyrábate nábytok a bytové doplnky, môžete rozbehnúť spoluprácu s dizajnovým štúdiom. Dizajnové štúdio využije pri návrhoch interiéru vaše produkty a vy môžete na oplátku ponúknuť dizajnovému štúdiu províziu, alebo môžete spolu ponúkať zákazníkom výhodný balík váš produkt + služba dizajnérov.

Skvelým príkladom je spolupráca Nike + iPod. Hudba a šport patria k sebe, takže obidve spoločnosti z tejto spolupráce benefitujú.

Malé spoločnosti nemajú rozpočet a možnosti, ktoré majú veľké spoločnosti a korporácie

Navrhované inšpirácie nie sú finančne veľmi nákladné a môžete z nich veľa získať. Keď budete mať vybudovanú širokú základňu verných zákazníkov, môžete sa pustiť do finančne náročnejších projektov.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Mohlo by vás zaujímať
Digitálny marketing & Webové a mobilné aplikácie

Ecommerce: Kľúčom k úspechu je zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora je jedným z kľúčových aspektov úspešného Ecommerce podnikania. Nezáleží na tom, či sa jedná o B2B alebo B2C biznis model....
Digitálny marketing

Ecommerce: Čo očakávajú tímy B2B nákupcov od svojich dodávateľov

Proces nákupu v B2B segmente bol vždy zdĺhavý a komplikovaný, ale v súčasnej dobe je tento proces ešte komplikovanejší a dodávateľ sa musí...
Digitálny marketing & Zaujímavosti

From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney

Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu a rodinnú spolupatričnosť“. Spoločnosť sa snaží, počas vianočného obdobia, nadviazať emocionálne spojenie so zákazníkmi....
Newsletter
Zaujímavosti
Disney_screenshot
12 novembra, 2020
From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney
Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu...
Uncle_Bens_image
24 septembra, 2020
Ryža Uncle Ben's mení názov a z obalu zmizne usmievavý, šedivý čierny pán
Uncle Ben's vstúpili na trh v 40-tych rokoch...
FB Online podujatia
20 augusta, 2020
Online podujatia: Facebook umožňuje majiteľom biznis stránok organizovať platené Online Eventy
Spoločnosť Facebook minulý týždeň oznámila, že umožňuje...
gaming
10 augusta, 2020
Marketing v hernom priemysle: Gillette Venus a Cottonelle pomáhajú s personalizáciou v „Animal Crossing“
Značka holiacich strojčekov Gillette Venus od spoločnosti...
6 augusta, 2020
Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
Po aprílovom zastavení všetkých reklamných kampaní, kvôli...
Najčítanejšie
  1. 7 spôsobov, ako získať klientov pre malú spoločnosť
  2. Digitálny marketing je len náklad navyše, ktorý nepotrebujem .. Naozaj?
  3. Ako na budovanie dôvery vo vašu rodinnú firmu
  4. Získavajte klientov efektívne. „Lead Generation“ stratégie pre každý biznis
  5. Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
  6. 10 krokov k vytvoreniu úspešnej mobilnej aplikácie
  7. Viac, ako polovica ľudí na planéte používa sociálne média
  8. 8 dôvodov prečo vybudovať mobilnú aplikáciu pre internetový obchod
  9. Prečo je SEO dôležité pre každý startup, ale aj pre zabehnutú spoločnosť
  10. Rastúca popularita Dark Social kanálov
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
Menu
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
© Copyright 2020 • Spravuje a tvorí: nuovo.digital • Novelia, s.r.o.