Facebook Linkedin Instagram

#nuovinky

Blog nielen o digitálnom marketingu od nuovo.digital
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Kontakt
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Menu
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Nuovo_mobilna_appka_eshop

8 dôvodov prečo vybudovať mobilnú aplikáciu pre internetový obchod

Digitálny marketing & Webové a mobilné aplikácie
•
17 júla, 2020
•
Katarína Kratková
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Nakupovanie cez internet sa stalo bežnou súčasťou života nás všetkých. Tak ako rástla obľúbenosť tejto formy nákupovania, tak rástol a stále rastie počet internetových obchodov.

Vlastná mobilná aplikácia – ďalší krok k úspechu

Mobilný telefón je dnes súčasťou života takmer všetkých. Používame ho na hľadanie informácii, na komunikáciu na sociálnych sieťach, na čítanie spravodajstva, čítanie kníh a aj na nakupovanie.

Podľa DigitalDoughnut sa predpokladá, že do roku 2021 dosiahne predaj cez mobilné zariadenia hodnotu 3,5 bilióna dolárov. To je 72,9% z celkovej hodnoty nákupov cez internetové obchody. Tento predpoklad je zaujímavý pre každý eshop a pokiaľ si chce ukrojiť kúsok z tohto koláča, tak by mal začať budovať svoju špecializovanú mobilnú aplikáciu.

Dôvody prečo vybudovať pre svoj eshop vlastnú mobilnú aplikáciu a tým udržať svoj internetový obchod v hre

1. dôvod: Pohodlie zákazníka

Može nakupovať kdekoľvek a kedykoľvek, napríklad po ceste do práce. Špecializovaná aplikácia internetového obchodu je kvalitná, jednoduchá a rýchla. Keď zákazník rýchlo nájde to, čo hľadá je spokojný a tým sa zvyšuje možnosť, že nakúpi.

2. dôvod: Konkurenčná výhoda

Ak je zákazník v procese rozhodovania, z ktorého internetového obchodu nakúpi, môže rozhodnúť to, koho aplikáciu má v mobilnom telefóne nainštalovanú.

3. dôvod: Vyššia miera konverzie

Podľa prieskumov, užívatelia mobilnej aplikácie prezerajú viac produktov v mobilnej aplikácii, ako cez prehliadač. Do nákupných košíkov rovnako pridávajú viac produktov a v konečnom dôsledku nakúpia viac, ako pôvodne zamýšľali.

4. dôvod: Vylepšené marketingové nástroje

Užívatelia majú tendenciu klikať na push notifikácie a tým sa skôr dostanú do mobilnej aplikácie, ako na webovú stránku. Podľa DigitalDoughnut, klikne až 60% užívateľov na push notifikáciu, zatiaľ čo email otvorí len 20% užívateľov.

Z toho vyplýva, že časť marketingových nákladov je možné nasmerovať na push notifikácie, lebo je jednoduhšie týmto spôsobom nasmerovať užívateľa na mobilnú aplikáciu. Stačí len kliknúť na oznámenie na domovskej obrazovke telefónu. 

5. dôvod: Personalizácia

Personalizácia je kľúčom k zvýšeniu predajnosti. A personalizovať môžeme na základe histórie nákupov, ale až po prihlásení užívateľa. Webovú stránku si môže zákazník prezerať aj bez prihlásenia, ale v mobilnej aplikácii je zákazník stále prihlásený, takže je personalizácia jednoduhšia a je ju možné kombinovať s personalizovanými push notifikáciami.

6. dôvod: Nižšia miera opustenia nákupného košíka

V prípade mobilných aplikácií je miera opustenia nákupného košíka 20%, zatiaľ čo na webových stránkach na počítačoch je to 68% a na mobilných verziách internetových obchodov je to 97%. Výhodou mobilnej aplikácie je to, že je užívateľ stále prihlásený, takže všetky jeho nákupy sa ihneď uložia a pri ďalšom nákupe nemusí zadávať už raz zadané údaje. Pri platbe vie užívateľ využívať alternatívne možnosti platby, ako napríklad Apple Pay, Google Pay a iné. Čím menej krokov, tým menšia miera opustenia nákupného košíka a toto je možné mobilnou aplikáciou dosiahnuť.

7. dôvod: Vyššia miera retencie

Keď si užívateľ mobilnú aplikáciu stiahne do svojho telefónu, tak je vysoká pravdepodobnosť, že ju použije na nákup skôr, ako by mal ísť na webovú stránku.  Štúdie ukazujú, že až 38% užívateľov sa, po stiahnutí mobilnej aplikácie internetového obchodu, do tejto aplikácie eshopu opakovanie vracia. V prípade, že sa užívateľ nevracia, je možné vyvolať návštevu push notifikáciou, ktoré môžu obsahovať ponuky personalizované na konkrétneho užívateľa.

8. dôvod: Vylepšený digitálny zážitok zákazníka

Mobilná aplikácia je rýchlejšia ako webová stránka, čo je veľkým prínosom pre užívateľa a pomocou UX / UI funkcií je možné ponúknuť vyššiu mieru interakcie so zákazníkom.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Mohlo by vás zaujímať
Digitálny marketing & Webové a mobilné aplikácie

Ecommerce: Kľúčom k úspechu je zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora je jedným z kľúčových aspektov úspešného Ecommerce podnikania. Nezáleží na tom, či sa jedná o B2B alebo B2C biznis model....
Digitálny marketing

Ecommerce: Čo očakávajú tímy B2B nákupcov od svojich dodávateľov

Proces nákupu v B2B segmente bol vždy zdĺhavý a komplikovaný, ale v súčasnej dobe je tento proces ešte komplikovanejší a dodávateľ sa musí...
Digitálny marketing & Zaujímavosti

From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney

Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu a rodinnú spolupatričnosť“. Spoločnosť sa snaží, počas vianočného obdobia, nadviazať emocionálne spojenie so zákazníkmi....
Newsletter
Zaujímavosti
Disney_screenshot
12 novembra, 2020
From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney
Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu...
Uncle_Bens_image
24 septembra, 2020
Ryža Uncle Ben's mení názov a z obalu zmizne usmievavý, šedivý čierny pán
Uncle Ben's vstúpili na trh v 40-tych rokoch...
FB Online podujatia
20 augusta, 2020
Online podujatia: Facebook umožňuje majiteľom biznis stránok organizovať platené Online Eventy
Spoločnosť Facebook minulý týždeň oznámila, že umožňuje...
gaming
10 augusta, 2020
Marketing v hernom priemysle: Gillette Venus a Cottonelle pomáhajú s personalizáciou v „Animal Crossing“
Značka holiacich strojčekov Gillette Venus od spoločnosti...
6 augusta, 2020
Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
Po aprílovom zastavení všetkých reklamných kampaní, kvôli...
Najčítanejšie
  1. 7 spôsobov, ako získať klientov pre malú spoločnosť
  2. Digitálny marketing je len náklad navyše, ktorý nepotrebujem .. Naozaj?
  3. Ako na budovanie dôvery vo vašu rodinnú firmu
  4. Získavajte klientov efektívne. „Lead Generation“ stratégie pre každý biznis
  5. Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
  6. 10 krokov k vytvoreniu úspešnej mobilnej aplikácie
  7. Viac, ako polovica ľudí na planéte používa sociálne média
  8. 8 dôvodov prečo vybudovať mobilnú aplikáciu pre internetový obchod
  9. Prečo je SEO dôležité pre každý startup, ale aj pre zabehnutú spoločnosť
  10. Rastúca popularita Dark Social kanálov
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
Menu
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
© Copyright 2020 • Spravuje a tvorí: nuovo.digital • Novelia, s.r.o.