Máte malú rodinnú firmu a vaši zamestnanci sú členmi vašej rodiny? Nehanbite sa prezentovať to verejne. Podľa globálneho prieskumu „Edelman Trust Barometer 2020“ až 67 percent opýtaných naprieč rôznymi odvetviami dôveruje rodinným firmám.

Percento dôvery v každom type podnikania
Webová stránka a eshop – vhodný nástroj pre online marketing
Jednou z možností, ako rodinnú firmu prezentovať, je webová stránka, alebo vlastný internetový obchod. Nebojte sa ukázať, že ste malá a flexibilná firma, ktorá si váži svojich zákazníkov a každý jeden je pre vás dôležitý.
Cez svoju webovú stránku a sociálne siete budujte svoj online marketing. Hovorte a ukazujte, že viete zákazníkom ponúknuť to, čo veľké spoločnosti a korporácie nevedia. Nemajte obavu ukázať emócie a to, že každý kúpený produkt a každá objednaná služba je pre vás veľkou radosťou a poháňa vás vpred.
Integrujte do webovej stránky a eshopu inovatívne riešenia a neustále posúvajte svoje podnikanie vpred
Nezabúdajte na inovácie a nové technológie. Do webovej stránky implementujte moderné nástroje a technológie, ktoré vám uľahčia prácu a vašim zákazníkom zlepšia digitálny zážitok na vašom webe. Odmenou pre vás bude ich vernosť.
Začiatky sú náročné – testujte digitálne riešenia
Ak ste na začiatku budovania vašej rodinnej firmy a nemáte zdroje na vybudovanie vlastnej webovej stránky alebo eshopu na mieru, tak skúste finančne nenáročné hotové šablóny a internetové obchody na prenájom.
Neskôr, keď tieto hotové riešenia nebudú dostatočné a pre ďalší rozvoj budete potrebovať špecifické nástroje, tak sa nebojte obrátiť na odborníkov. Určite vám poradia najlepšie riešenie vhodné pre váš segment podnikania a pre vašich zákazníkov.
Zvyšujúca sa kvalita produktov a služieb a online marketing – recept na trvalý rast vašej spoločnosti
Ani pri prudkom raste vašej spoločnosti a pri získavaní ďalších nových zákazníkov, nezanedbávajte svojich stálych zákazníkov a neklesajte s kvalitou svojich produktov a služieb. Odmenia sa vám svojou vernosťou a podržia vás aj v ťažkých časoch.