Facebook Linkedin Instagram

#nuovinky

Blog nielen o digitálnom marketingu od nuovo.digital
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Kontakt
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Menu
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Customer_support

Ecommerce: Kľúčom k úspechu je zákaznícka podpora

Digitálny marketing & Webové a mobilné aplikácie
•
23 novembra, 2020
•
Katarína Kratková
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Zákaznícka podpora je jedným z kľúčových aspektov úspešného Ecommerce podnikania. Nezáleží na tom, či sa jedná o B2B alebo B2C biznis model. Cieľ každého biznisu je veľmi jednoduchý: predať produkt alebo službu zákazníkom. Najväčším úspechom je, keď sa zákazník opakovane vracia a odporúča vašu značku svojim priateľom a kontaktom.

Zákazník je spokojný vtedy, keď má istotu, že bude pre dodávateľa na prvom mieste. Kľúčovú úlohu, ako si získať dôveru zákazníka, zohráva zákaznícka podpora.

Ako poskytovať úspešnú zákaznícku podporu

Pracujte so svojimi dátami

Identifikujte svojich zákazníkov, zistite, kde sa nachádzajú, aká je ich situácia, ich kultúra, ich nákupné správanie. Poznajte, čo ich motivuje k nákupom a v akom objeme sú ich nákupy. Všetky tieto údaje sú veľmi cenné a budú smerovať každú vašu činnosť správnym smerom.

Nestrácajte so svojimi zákazníkmi kontakt

Existuje množstvo platforiem a možností, ako byť k zákazníkovi neustále nablízku. Jedným zo spôsobov komunikácie so zákazníkmi je ich prihlásenie do odberu vašich noviniek (Newsletter). Správna stratégia Email marketingu pomôže vašej spoločnosti rásť a zároveň budovať vzťah so zákazníkmi.    

Buďte tam, kde sú vaši zákazníci

Identifikujte cez, ktoré platformy s vami zákazníci najviac komunikujú, aby získali podporu. Existuje niekoľko kanálov, cez ktoré vás môže zákazník kontaktovať.

Medzi najviac používané platformy patria:

  • Webová stránka
  • Telefonická podpora
  • Online chat
  • Emailová podpora
  • Sociálne média

Kombinácia rôznych platforiem vám umožní byť neustále pri zákazníkovi. Nespoliehajte sa len na jednu platformu a ponúknite zákazníkom viac možností a uľahčite im cestu k vám. Rýchla reakcia a rýchle vyriešenie problému zákazníka je správnou cestou, ako ho presvedčiť, že vám na ňom záleží, a to môže pomôcť zvýšiť konverzie.

Vybudujte stabilný a silný tím zákazníckej podpory

Práca v zákazníckej podpore internetovej spoločnosti je pre každého člena tímu výzvou. Je to ťažká práca a zároveň veľmi dôležitá pre spoločnosť. Váš tím zákazníckej podpory musíte správne motivovať a vzdelávať, pretože je hlasom vašej spoločnosti a prvým kontaktom pre zákazníka. Váš tím musí poskytnúť zákazníkom výnimočné skúsenosti a vytvoriť u zákazníka pozitívne emócie.

Vybudovaním spokojného a stabilného tímu zákazníckej podpory, získate cenný zdroj informácií o zákazníkoch a ich potrebách, ktoré vám pomôžu efektívne riadiť vaše online podnikanie.

Stávate sa globálnym hráčom

Tím zákazníckej podpory v internetovej spoločnosti musí byť pripravený zvládať väčšie množstvo požiadaviek od zákazníkov najmä počas období rôznych sviatkov, veľkých kampaní a ak podnikáte globálne, tak aj počas rôznych globálnych udalostí.

V takýchto obdobiach bude váš interný tím zákazníckej podpory pod veľkým tlakom a nebude možné zvládať obrovský nápor požiadaviek od klientov, a to z rôznych platforiem a z rôznych časových pásiem.

S rastom vašej spoločnosti na domácom a zahraničnom trhu bude vhodné zamyslieť sa nad outsourcingom služieb zákazníckej podpory a tým rozšíriť svoj interný tím. Vďaka tejto službe budete môcť komunikovať so zákazníkmi nepretržite (24/7/365) a na všetkých platformách.

Záver

Ak zákazníkom poskytnete skvelý servis a výbornú skúsenosť s vašou zákazníckou podporou, uľahčíte im nákupný proces. Následne o vás budú šíriť pozitívne informácie a odporúčania svojmu okoliu.

Keď budete mať dostatok spokojných zákazníkov, začne sa z nich prirodzene vytvárať komunita. Každý člen komunity má svoju rodinu, priateľov a kontakty, pred ktorými bude o vašej značke rozprávať a bude chcieť, aby sa aj oni stali súčasťou tejto komunity a spokojnými zákazníkmi.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Mohlo by vás zaujímať
Digitálny marketing

Ecommerce: Čo očakávajú tímy B2B nákupcov od svojich dodávateľov

Proces nákupu v B2B segmente bol vždy zdĺhavý a komplikovaný, ale v súčasnej dobe je tento proces ešte komplikovanejší a dodávateľ sa musí...
Digitálny marketing & Zaujímavosti

From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney

Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu a rodinnú spolupatričnosť“. Spoločnosť sa snaží, počas vianočného obdobia, nadviazať emocionálne spojenie so zákazníkmi....
Digitálny marketing & Technológie

Web dizajn: Ako vybrať správneho partnera, nie len web dizajnéra

Dizajn webovej stránky zameranej na výsledky je veľkou výzvou. Nováčikovia môžu byť častokrát prekvapení, čo všetko je potrebné vedieť pred...
Newsletter
Zaujímavosti
Disney_screenshot
12 novembra, 2020
From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney
Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu...
Uncle_Bens_image
24 septembra, 2020
Ryža Uncle Ben's mení názov a z obalu zmizne usmievavý, šedivý čierny pán
Uncle Ben's vstúpili na trh v 40-tych rokoch...
FB Online podujatia
20 augusta, 2020
Online podujatia: Facebook umožňuje majiteľom biznis stránok organizovať platené Online Eventy
Spoločnosť Facebook minulý týždeň oznámila, že umožňuje...
gaming
10 augusta, 2020
Marketing v hernom priemysle: Gillette Venus a Cottonelle pomáhajú s personalizáciou v „Animal Crossing“
Značka holiacich strojčekov Gillette Venus od spoločnosti...
6 augusta, 2020
Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
Po aprílovom zastavení všetkých reklamných kampaní, kvôli...
Najčítanejšie
  1. 7 spôsobov, ako získať klientov pre malú spoločnosť
  2. Digitálny marketing je len náklad navyše, ktorý nepotrebujem .. Naozaj?
  3. Ako na budovanie dôvery vo vašu rodinnú firmu
  4. Získavajte klientov efektívne. „Lead Generation“ stratégie pre každý biznis
  5. Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
  6. 10 krokov k vytvoreniu úspešnej mobilnej aplikácie
  7. Viac, ako polovica ľudí na planéte používa sociálne média
  8. 8 dôvodov prečo vybudovať mobilnú aplikáciu pre internetový obchod
  9. Prečo je SEO dôležité pre každý startup, ale aj pre zabehnutú spoločnosť
  10. Rastúca popularita Dark Social kanálov
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
Menu
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
© Copyright 2020 • Spravuje a tvorí: nuovo.digital • Novelia, s.r.o.