Značka holiacich strojčekov Gillette Venus od spoločnosti Procter & Gamble a značka toaletného papiera Cottonelle od spoločnosti Kimberley-Clarks, rozbehli kampane na sociálnej simulačnej hre „Animal Crossing: New Horizons“ od spoločnosti Nintendo, ktorej počas pandémie výrazne vzrástla obľúbenosť.
Gillette Venus propaguje svoju letnú líniu Summer Skinclusive pomocou kampane „My skin. My Way.“ (Moja pleť. Moja cesta), ktorá ponúka rôzne návrhy pre avatarov hráčov. Vyvinuli dizajny 8 tónov pleti a 19 typov pokožky, ktorá môže byť kombinovaná viac, ako 250 spôsobmi. Do dizajnov sú zapracované rôzne špecifickosti pokožky, ako napríklad pehy, akné, celulitída, jazvy, vitiligo, tetovania, psoriáza a mnohé iné.

Cottonelle pri kampani spolupracovala s hip-hopovým umelcom T-Painom a propaguje rôzne línie digitálnych vzorov, ktoré môžu hráči v „Animal Crossing“ použiť pri návrhoch kúpeľní v hre.
Táto spolupráca ukazuje, ako sa sociálna simulačná hra stáva dôležitým marketingovým nástrojom pre veľké značky.