Facebook Linkedin Instagram

#nuovinky

Blog nielen o digitálnom marketingu od nuovo.digital
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Kontakt
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Menu
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Vianoce

Online nakupovanie: Pripravujete svoju firmu na Vianoce? Nákupné správanie sa vplyvom pandémie mení

Digitálny marketing
•
18 septembra, 2020
•
Katarína Kratková
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Obavy zákazníkov z koronavírusu stále pretrvávajú a podľa všetkého ešte dlho budú. Návštevnosť kamenných obchodov sa znížila v porovnaní s obdobiami počas minulého roka. Z prieskumu spoločnosti Mood vyplýva, že zhruba 50% opýtaných vyjadruje obavy z nakazenia sa. Prieskum robila spoločnosť naprieč viacerými krajinami.

Online shopping stats
% opýtaných, ktorí predpokladajú, že budú nakupovať častejšie online, aj po skončení pandémie. Farebne sú odlíšené obdobia. Prvý údaj (22. – 27. apríl), druhý údaj (19. – 26. máj), tretí údaj (29. jún – 2. júl) (zdroj: GlobalWebIndex)

Z prieskumu vyplýva, že globálne očakáva častejšie nakupovanie v online prostredí, aj po skončení pandémie, približne 50% opýtaných.

Predchádzajúce prieskumy hovoria, že zákazníci radi nakupujú v kamenných obchodoch, pretože:

  • majú možnosť odskúšať produkt – 47%
  • po zakúpení, si hneď vezmú produkt domov – 47%
  • môžu sa prejsť po obchode a objaviť si niečo ďalšie – 36%

Ako sa pripraviť na Vianoce

Zákazníci, aj tí verní, ktorí majú obavy z pandémie a odmietajú chodiť do kamenných obchodov, budú vo vianočnom období nakupovať. Zmena bude v tom, že budú hľadať a nakupovať v online priestore.

Ak máte existujúci kamenný obchod, máte oproti „len“ internetovej konkurencii veľkú výhodu, pretože 62% zákazníkov, ktorí nakupujú online, uprednostňujú možnosť vrátenia tovaru osobne v predajni.

Ako, ale zvýšiť predaj vašich produktov? Nižšie nájdete pár inšpirácií, ako pomôcť svojmu internetovému obchodu.

1. Vytvorte dizajnovo zaujímavý Eshop

Pokúste sa odlíšiť od svojej konkurencie. Dizajn na mieru, presne prispôsobený vašej firme a vášmu obchodu dokáže zaujať návštevníka a presvedčiť ho, aby hneď neodišiel a aby si prezrel vašu ponuku.

2. Porozprávajte návštevníkovi svoj príbeh

Nebojte sa rozpovedať svojim návštevníkom váš príbeh. Povedzte im prečo ste sa rozhodli budovať svoj Eshop a povedzte im niečo o sebe. Ukážte návštevníkom, ako pracujete a povedzte im prečo je váš Eshop výnimočný a čo im ponúka navyše. Môže to byť napríklad rýchla výmena poškodeného alebo nevyhovujúceho tovaru, poradenstvo s používaním výrobkov, alebo videá, ktoré vysvetľujú ako tovar používať. Možností je veľa.

Ak si svoje produkty vyrábate, nebojte sa ukázať návštevníkom proces výroby a to, na čo je vaša firma hrdá a na čom si zakladá.  

3. Buďte úprimný a plňte svoje sľuby

Nezabúdajte, že zákazník chyby neodpúšťa a dá o nich každému vedieť. Preto, ak sľubujete kvalitu, ponúkajte kvalitný tovar. Ak sľubujete rýchlu výmenu tovaru, alebo rýchle vrátenie peňazí pri nespokojnosti, tak sa nezdráhajte splniť to.

Vážte si zákazníka a aktívne s ním riešte jeho problém, ak nastane. Odmenou vám bude spokojnosť a dobré odporúčania, ktoré sú neoceniteľné.

4. Dajte o sebe vedieť

Ak chcete získať nových zákazníkov, využite marketingové nástroje na prezentáciu svojho Eshopu, svojich produktov a služieb.

Využívajte všetky dostupné a obľúbené kanály:

  • vytvorte si účet na Google moja firma a Google Merchant Center
  • založte si firemný profil na Facebooku a Instagrame a pravidelne vytvárajte príspevky
  • môžete vytvoriť špecializovanú skupinu na Facebooku a takto komunikovať s komunitou
  • ak ponúkate služby vhodné pre biznis klientelu, nezabudnite založiť LinkedIn profil svojej firme a pravidelne vytvárajte príspevky a komunikujte
  • svoj Eshop môžete podporiť platenými reklamnými kampaňami na rôznych platformách
  • ak pre vás nie je postačujúci klasický Eshop, pouvažujte nad E-commerce riešením pre B2B spoločnosti

Či si vyberiete Eshop na prenájom, nejaké šablónové riešenie, alebo Eshop vytvorený na mieru, závisí na vašich finančných možnostiach. Dôležité je, že ak chcete stihnúť vianočné obdobie, je najvyšší čas pustiť sa do budovania vášho Eshopu a jeho propagácie.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Mohlo by vás zaujímať
Loading...
Digitálny marketing & Webové a mobilné aplikácie

Ecommerce: Kľúčom k úspechu je zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora je jedným z kľúčových aspektov úspešného Ecommerce podnikania. Nezáleží na tom, či sa jedná o B2B alebo B2C biznis model....
Digitálny marketing

Ecommerce: Čo očakávajú tímy B2B nákupcov od svojich dodávateľov

Proces nákupu v B2B segmente bol vždy zdĺhavý a komplikovaný, ale v súčasnej dobe je tento proces ešte komplikovanejší a dodávateľ sa musí...
Digitálny marketing & Zaujímavosti

From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney

Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu a rodinnú spolupatričnosť“. Spoločnosť sa snaží, počas vianočného obdobia, nadviazať emocionálne spojenie so zákazníkmi....
Newsletter
Zaujímavosti
Loading...
Disney_screenshot
12 novembra, 2020
From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney
Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu...
Uncle_Bens_image
24 septembra, 2020
Ryža Uncle Ben’s mení názov a z obalu zmizne usmievavý, šedivý čierny pán
Uncle Ben's vstúpili na trh v 40-tych rokoch...
FB Online podujatia
20 augusta, 2020
Online podujatia: Facebook umožňuje majiteľom biznis stránok organizovať platené Online Eventy
Spoločnosť Facebook minulý týždeň oznámila, že umožňuje...
gaming
10 augusta, 2020
Marketing v hernom priemysle: Gillette Venus a Cottonelle pomáhajú s personalizáciou v „Animal Crossing“
Značka holiacich strojčekov Gillette Venus od spoločnosti...
6 augusta, 2020
Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
Po aprílovom zastavení všetkých reklamných kampaní, kvôli...
Najčítanejšie
  1. 7 spôsobov, ako získať klientov pre malú spoločnosť
  2. Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
  3. Ako na budovanie dôvery vo vašu rodinnú firmu
  4. Digitálny marketing je len náklad navyše, ktorý nepotrebujem .. Naozaj?
  5. Získavajte klientov efektívne. „Lead Generation“ stratégie pre každý biznis
  6. Benefity digitálneho marketingu pre malé firmy
  7. Viac, ako polovica ľudí na planéte používa sociálne média
  8. 8 dôvodov prečo vybudovať mobilnú aplikáciu pre internetový obchod
  9. 10 krokov k vytvoreniu úspešnej mobilnej aplikácie
  10. Ryža Uncle Ben’s mení názov a z obalu zmizne usmievavý, šedivý čierny pán
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
Menu
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
© Copyright 2020 • Spravuje a tvorí: nuovo.digital • Novelia, s.r.o.
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Používame cookies, ktoré slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku na webe nuovinky.sk. Svoj súhlas s využívaním cookies pre nuovinky.sk a ďalších príjemcov udelíte kliknutím na tlačidlo "Prijať všetky".
Nevyhnutné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Administrácia služieb Spravovať predajcov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Nastavenia
{title} {title} {title}