Facebook Linkedin Instagram

#nuovinky

Blog nielen o digitálnom marketingu od nuovo.digital
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Kontakt
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Menu
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
FB Online podujatia

Online podujatia: Facebook umožňuje majiteľom biznis stránok organizovať platené Online Eventy

Sociálne média & Zaujímavosti
•
20 augusta, 2020
•
Katarína Kratková
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Spoločnosť Facebook minulý týždeň oznámila, že umožňuje majiteľom biznis stránok, vydavateľom, umelcom, alebo vzdelávacím agentúram predávať Online podujatia priamo na sociálnej sieti. Facebook si nebude účtovať žiadne poplatky za organizovanie platených podujatí. Týmto krokom chce podporiť malých podnikateľov v súčasnej neľahkej situácii. Malý podnikatelia si, na rozdiel od veľkých spoločností, nemôžu finančne dovoliť vytvoriť zložité a drahé Online riešenia, ktoré by im umožňovali organizovať Online podujatia.

Pod Online podujatiami sú myslené napríklad rôzne vzdelávacie aktivity, varenie, alebo fitness tréningy. Podujatia, pri ktorých je potrebné stretávanie sa ľudí a kvôli pandémii COVID-19 sa stretávať osobne nemôžu. Služba je dostupná pre majiteľov firemnej Facebook stránky, pre umelcov a pre iné organizácie.

Platby priamo cez Facebook

Platené Online podujatia je možné organizovať, propagovať a vyberať platby od prihlásených účastníkov priamo prostredníctvom Facebook platformy. Pre oslovenie širšieho publika je možné vysielať naživo pomocou služby Facebook Live. Facebook taktiež testuje platené Online podujatia v chatovacej aplikácii Messenger, ktorá má Online „miestnosti“ pre osobné a interaktívne stretnutia.

Spoločnosť Facebook taktiež požiadala spoločnosť Apple, aby sa vzdali svojho 30% poplatku z akejkoľvek platby v aplikácii, alebo aby umožnili ponúknuť službu Facebook Pay, aby mohol Facebook poplatky preniesť na seba. Obidva návrhy boli, podľa Facebooku zamietnuté. Takže organizátori Online Eventov budú mať 100% zľavu z poplatkov za platby cez web a cez systém Android a cez systém iOS v App Store ušetria 70% z poplatkov.

paid-online-events-payment-flow-FB
Náhľad, ako bude vyzerať nákup vstupenky na Online podujatie (vľavo iOS, vpravo Android)
Zdroj: Facebook

Facebook sa plánuje vzdať poplatkov z platieb za platené Online Eventy minimálne do konca budúceho roka.

Nie všetky krajiny sú podporované

Platené Online Evety sú zatiaľ prístupné len pre 20 krajín, a to Austrália, Belgicko, Brazília, Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Maďarsko, India, Taliansko, Mexiko, Holandsko, Nórsko, Poľsko, Singapúr, Španielsko, Švédsko, Ukraina, Veľká Británia a USA.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Mohlo by vás zaujímať
Loading...
Digitálny marketing & Webové a mobilné aplikácie

Ecommerce: Kľúčom k úspechu je zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora je jedným z kľúčových aspektov úspešného Ecommerce podnikania. Nezáleží na tom, či sa jedná o B2B alebo B2C biznis model....
Digitálny marketing

Ecommerce: Čo očakávajú tímy B2B nákupcov od svojich dodávateľov

Proces nákupu v B2B segmente bol vždy zdĺhavý a komplikovaný, ale v súčasnej dobe je tento proces ešte komplikovanejší a dodávateľ sa musí...
Digitálny marketing & Zaujímavosti

From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney

Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu a rodinnú spolupatričnosť“. Spoločnosť sa snaží, počas vianočného obdobia, nadviazať emocionálne spojenie so zákazníkmi....
Newsletter
Zaujímavosti
Loading...
Disney_screenshot
12 novembra, 2020
From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney
Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu...
Uncle_Bens_image
24 septembra, 2020
Ryža Uncle Ben’s mení názov a z obalu zmizne usmievavý, šedivý čierny pán
Uncle Ben's vstúpili na trh v 40-tych rokoch...
FB Online podujatia
20 augusta, 2020
Online podujatia: Facebook umožňuje majiteľom biznis stránok organizovať platené Online Eventy
Spoločnosť Facebook minulý týždeň oznámila, že umožňuje...
gaming
10 augusta, 2020
Marketing v hernom priemysle: Gillette Venus a Cottonelle pomáhajú s personalizáciou v „Animal Crossing“
Značka holiacich strojčekov Gillette Venus od spoločnosti...
6 augusta, 2020
Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
Po aprílovom zastavení všetkých reklamných kampaní, kvôli...
Najčítanejšie
  1. 7 spôsobov, ako získať klientov pre malú spoločnosť
  2. Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
  3. Ako na budovanie dôvery vo vašu rodinnú firmu
  4. Digitálny marketing je len náklad navyše, ktorý nepotrebujem .. Naozaj?
  5. Získavajte klientov efektívne. „Lead Generation“ stratégie pre každý biznis
  6. Benefity digitálneho marketingu pre malé firmy
  7. Viac, ako polovica ľudí na planéte používa sociálne média
  8. 8 dôvodov prečo vybudovať mobilnú aplikáciu pre internetový obchod
  9. 10 krokov k vytvoreniu úspešnej mobilnej aplikácie
  10. Ryža Uncle Ben’s mení názov a z obalu zmizne usmievavý, šedivý čierny pán
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
Menu
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
© Copyright 2020 • Spravuje a tvorí: nuovo.digital • Novelia, s.r.o.
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Používame cookies, ktoré slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku na webe nuovinky.sk. Svoj súhlas s využívaním cookies pre nuovinky.sk a ďalších príjemcov udelíte kliknutím na tlačidlo "Prijať všetky".
Nevyhnutné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Administrácia služieb Spravovať predajcov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Nastavenia
{title} {title} {title}