Facebook Linkedin Instagram

#nuovinky

Blog nielen o digitálnom marketingu od nuovo.digital
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Kontakt
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Menu
  • Domov
  • Digitálny marketing
  • SEO / SEM
  • Webové a mobilné aplikácie
  • Technológie
  • Sociálne média
Nuovo_mobilna_appka_tvorba

10 krokov k vytvoreniu úspešnej mobilnej aplikácie

Webové a mobilné aplikácie
•
17 júla, 2020
•
Katarína Kratková
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Mobilné aplikácie sú skvelým nástrojom, ako ďalej posunúť svoje podnikanie. Mobilný marketing sa stáva konkurencieschopnejším s prepracovanejšou personalizáciou.

Pri vývoji mobilnej aplikácie musíte postupovať premyslene a systematicky.

1. krok: Skvelý nápad

Identifikovali ste problém, ktorý bude aplikácia riešiť a užívateľom prinesie pridanú hodnotu a zlepší ich digitálny zážitok.

2. krok: Cieľová skupina

Špecifikujete skupinu, pre ktorú je mobilná aplikácia primárne určená a tomu prispôsobite dizajn a funkcie.

3. krok: Model príjmov z mobilnej aplikácie

Rozhodnete sa, čo chcete mobilnou aplikáciou dosiahnuť a aký model príjmov budete preferovať.

  • Bezplatná aplikácia – mobilná aplikácia bude súčasťou vašej stratégie rozvoja internetového obchodu, cez ktorú bude možné nakupovať, alebo bude súčasťou marketingovej stratégie vašej webovej stránky a bude poskytovať užívateľom ďalšie funkcie a pridanú hodnotu
  • Model predplatného
  • Nákupy v aplikácii – mikro-transakcie
  • Príjmy z reklamy
  • Jednorazová platba za stiahnutie aplikácie

4. krok: Typ mobilnej aplikácie

  • natívna mobilná aplikácia pre IOS
  • natívna mobilná aplikácia pre Android
  • hybridná mobilná aplikácia

5. krok: UX / UI dizajn mobilnej aplikácie

Dizajn aplikácie okamžite vplýva na užívateľa a jeho rozhodnutie, či si aplikáciu stiahne do svojho mobilného zariadenia.

6. krok: Prototyp mobilnej aplikácie

Vývoj prototypu mobilnej aplikácie so základnými funkciami. Prototyp mobilnej aplikácie uľahčí identifikáciu ďalších potrebných funkcií bude jednoduchšie si vizualizovať jej finálnu podobu.

7. krok: Finalizácia mobilnej aplikácie a jej testovanie

Implementácia všetkých požadovaných funkcií do aplikácie a jej následné dôkladné  testovanie. Odstránenie prípadných chýb a bezpečnostných rizík.

8. krok: Implementácia mobilných analytických nástrojov

Implementácia analytických nástrojov pomôže identifikovať, ako užívatelia používajú aplikáciu.

9. krok: Uvedenie mobilnej aplikácie na trh a zber dát a podnetov

Požiadavka o pridanie aplikácie do Google Play, App Store a počkanie na schválenie.

10. krok: Aktualizácie na základe metrík a marketing mobilnej aplikácie

Pravidelná kontrola funkčnosti mobilnej aplikácie a jej pravidelné aktualizácie a inovácie na základe získaných dát. Premyslená marketingová stratégia pomôže v rozšírení povedomia o existencii mobilnej aplikácie.

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Mohlo by vás zaujímať
Digitálny marketing & Webové a mobilné aplikácie

Ecommerce: Kľúčom k úspechu je zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora je jedným z kľúčových aspektov úspešného Ecommerce podnikania. Nezáleží na tom, či sa jedná o B2B alebo B2C biznis model....
Digitálny marketing

Ecommerce: Čo očakávajú tímy B2B nákupcov od svojich dodávateľov

Proces nákupu v B2B segmente bol vždy zdĺhavý a komplikovaný, ale v súčasnej dobe je tento proces ešte komplikovanejší a dodávateľ sa musí...
Digitálny marketing & Zaujímavosti

From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney

Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu a rodinnú spolupatričnosť“. Spoločnosť sa snaží, počas vianočného obdobia, nadviazať emocionálne spojenie so zákazníkmi....
Newsletter
Zaujímavosti
Disney_screenshot
12 novembra, 2020
From our family to yours: Vianočná kampaň od Disney
Vianočná kampaň od Disney oslavuje „nostalgiu, mágiu...
Uncle_Bens_image
24 septembra, 2020
Ryža Uncle Ben's mení názov a z obalu zmizne usmievavý, šedivý čierny pán
Uncle Ben's vstúpili na trh v 40-tych rokoch...
FB Online podujatia
20 augusta, 2020
Online podujatia: Facebook umožňuje majiteľom biznis stránok organizovať platené Online Eventy
Spoločnosť Facebook minulý týždeň oznámila, že umožňuje...
gaming
10 augusta, 2020
Marketing v hernom priemysle: Gillette Venus a Cottonelle pomáhajú s personalizáciou v „Animal Crossing“
Značka holiacich strojčekov Gillette Venus od spoločnosti...
6 augusta, 2020
Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
Po aprílovom zastavení všetkých reklamných kampaní, kvôli...
Najčítanejšie
  1. 7 spôsobov, ako získať klientov pre malú spoločnosť
  2. Digitálny marketing je len náklad navyše, ktorý nepotrebujem .. Naozaj?
  3. Ako na budovanie dôvery vo vašu rodinnú firmu
  4. Získavajte klientov efektívne. „Lead Generation“ stratégie pre každý biznis
  5. Coca-Cola sa vracia s novou kampaňou „Open Like Never Before“
  6. 10 krokov k vytvoreniu úspešnej mobilnej aplikácie
  7. Viac, ako polovica ľudí na planéte používa sociálne média
  8. 8 dôvodov prečo vybudovať mobilnú aplikáciu pre internetový obchod
  9. Prečo je SEO dôležité pre každý startup, ale aj pre zabehnutú spoločnosť
  10. Rastúca popularita Dark Social kanálov
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
Menu
  • Ochrana osobných údajov
  • Kontakt
© Copyright 2020 • Spravuje a tvorí: nuovo.digital • Novelia, s.r.o.